Jag fyllde år!

Födelsedagen är den bästa dagen på året. En hel dag som handlar om mig, det kan väl inte bli bättre?! Firandet av min 21-årsdag delades upp över helgen. I fredags väckte min kära pojkvän mig på morgonen med sång och presenter innan han begav sig till jobbet.

Anton hade ordnat med så många fina presenter, bland annat denna lilla molnlampa, en målarbok med katter och urgulliga små klistermärken. Klistermärkena hade jag önskat mig och planerat att dekorera min dator med. Så här blev det.

En glädjebomb av enhörningar, regnbågar, hjärtan, stjärnor och blommor varje gång jag öppnar och använder datorn!

Jag tog ett långt bad med badbomben Frozen från LushTitta, den glittrar!

Jag hade tidigare i veckan nästintill bott i köket och ordnat kladdkakor och jordnötskakor. Smarrigt värre!

Senare på fredagen kom familj och släkt för att fira. Jag fick bland mycket annat urfina julgranskulor och en pyjamas från Disneystore samt boken Harry Potter and the cursed child. och en ljusslinga med rosa flamingos!

fullsizerender-14

fullsizerender-8

fullsizerender-11
Har så få bilder från helgen så många är sådana jag snott rakt av från en väns My story på Snapchat, bland annat denna. Så bra med vänner som är flitigare med fotandet ❤︎

När alla gått hem för den kvällen kollade jag och Anton film med goda drinkar. Var dock helt slut så vi stannade hemma för att ladda upp inför nästa dag.

fullsizerender-10
Rosa pantern.

fullsizerender-19

Då var det nämligen dags för party med fina vänner! Var en självutnämnd prinsessa hela kvällen, åt kakor, drack gott vin, dansade till bra musik och hade så himla roligt.

Jag är sååå tacksam för alla presenter och för att jag får så himla mycket kärlek. Att fylla år är världens bästa ego-boost och ja, kronan åker fortfarande på ibland nu några dagar senare.

 

Kram!/ Amanda

En reaktion på ”Jag fyllde år!

Kommentera

