Testar att färga brynen

Är trött på hur glesa och blekta mina bryn blivit så för första gången testar Amanda på att färga dem!

jpeg-bild-d0c9b0764d4b-1

Så här fager och munter ser jag ut precis innan färgningen. Jag har färgat på andra innan i skolan (läste hudvård på Drottning Blankas gymnasieskola) men mina egna har jag aldrig sett färgade. Minns att jag inte fick för att jag hade känslig hud, äsch.

jpeg-bild-e3bf472aba2d-1

Färgen på! Har för mig att det ska se ”skarpare” ut? Mer färg liksom? Jag kanske hade på för lite färg, vem vet.

jpeg-bild-5bdf0d9dbe19-1

När jag tagit bort färgen duttade jag på lite extra där det var som glesast.

jpeg-bild-13d9d9c6058e-1

Klar! Jag har ju fina bryn egentligen, det syns bättre när alla små hårstrån fått färg.

Före och efter. Iallfall jag ser skillnad. Nöjd!

Kram!/ Amanda

 

Kommentera

