3 bilder från min telefon

Ibland är det roligt att scrolla igenom bilderna på telefonen för att se vad man egentligen hittar.

img_5461

Dessa skålar tänkte jag och Anton köpa till kissen. På grund av att jag var osäker och för att färgen verkade släppa lätt ställde vi tillbaka dem men jag vet inte, det kanske blir dem iallafall?

img_5460

”Vänta, jag ska bara ta kort så vi inte blir överraskade av konstiga öppettider”, sa jag till Anton och knäppte denna. Känner mig mycket smart!

img_5467

Skulle skicka en bild till mamma för att visa hur det blev i hallen när jag hade satt upp dessa gardiner. Tidigare satt där fula garderobsdörrar som dessutom var jobbiga att öppna på grund av köksdörren. Fixar-Amanda köpte då duschstång och mörkläggningsgardiner (de enda jag hittade med öljetter just då) och satte upp istället. Mer än nöjd!

 

Kram!/ Amanda

Kommentera

