De bästa på julbesök ❤︎

Ikväll har familjen varit här för att julmysa lite. De kollade på vår gran, hur vi julpyntat och så käkade vi goda frallor framför julkalendern och några favorit-avsnitt av Sunes jul. Det finns så mycket av min humor i Sunes jul. Den bästa julkalendern är nog dock förra årets, Tusen år till julafton, eller Dieselråttor och sjömansmöss. Har inte sett Tjuvarnas jul men tror jag skulle gilla den med!

IMG_0148.jpg

De bästa ❤︎ 

img_5495

Och så här såg jag ut! Nu kikar jag lite youtube innan jag ska gå och lägga mig. Imorgon blir det biomys!

Kram!/ Amanda

En reaktion på ”De bästa på julbesök ❤︎

Kommentera

