Jag vann!

För ett tag sedan hade min favorit-youtuber Therese Lindgren en tävling på sin instagram där en almanacka från Personlig almanacka tävlades ut till den med bäst motivering. Gissa vad, jag vann och nu har den trillat in genom brevinkastet!

fullsizerender

Härligt färgglatt paket! När jag var liten vann jag ett gosedjur i tidningen Min häst men det är ungefär så långt min tur har sträckt sig. Är mäkta glad!

fullsizerender-2

Titta, så vacker! Kunde gjort som så många andra och kört ett stilrent omslag med marmor eller något men kände för något roligare. Med lejonkungen tänker jag att jag inte kan bli annat än glad när jag ser min almanacka!

FullSizeRender 3.jpg

Att göra en personlig almanacka kostar en del. En i storlek A5 kostade nästan 400kr men jag vill ändå tipsa om detta företag. Du väljer framsida och baksida själv (baksidan på min är rosa), färg på gummisnodden, hur den ska vara uppbyggd inuti, andra färgteman mm mm mm. Såååå bra och roligt ju! Längst ner har jag valt två kolumner med att-göra-listor, en ruta där jag kan fylla i veckans kurva över bland annat humör samt en kolumn med anteckningar. Längst bak har jag bara valt tomma och linjerade sidor men det fanns väldigt mycket valmöjligheter där med.

img_5487

Pennorna var helt okej men kostade 40kr styck. Hade inte köpt dem om de inte ingick i vinsten! Klistermärkena  följde med, superfina! Denna almanacka kommer användas flitigt år 2017.

Kram!/ Amanda

 

Kommentera

