Veckans dejt: Bio!

FullSizeRender 9.jpg

Såhär kan man posera när man vill visa att läppstiftet matchar naglarna! Jag hade efter lunch gjort mig vacker för min och Antons vecko-dejt.

Jag hade bokat bio, närmare bestämt Fantastic beasts and where to find them. Vi båda är riktiga Harry Potter-nördar så detta kändes ju som en fullträff att göra tillsammans som dejt innan jul.

fullsizerender-4

Filmen var bra men hade förväntat mig mer av den där Harry Potter-känslan.

fullsizerender-10

fullsizerender-11
Puss puss!

Nu har jag torkat av sminket och ska kolla dagens avsnitt av julkalendern med en kopp te. Hittade lite kladdkaka från min födelsedag i frysen som jag har hoppas har tinat tillräckligt. Är sådär sötsugen man bara blir på kvällen, haha.

fullsizerender-7
Fina julbelysningen i Borås

Kram!/ Amanda

Kommentera

