En dag spenderad i sovrummet

Vid sju imorse var jag uppe för att förbereda köket som strax därefter skulle invaderas av hantverkare som skulle byta avloppsrör på alla lägenheter i byggnaden.


Förmiddagen spenderades därför i sovrummet där vi inte var i vägen. Katterna var lite frustrerade över att de inte fick leka i resten av lägenheten och det skulle busas bland kläder och klättras på alla möbler men på det stora hela var det riktigt mysigt! Tog tag i en del grejer på datorn och samtal som jag skjutit upp ett tag, himla bra.

Oturligt nog får vi göra om proceduren på onsdag då rören i just vår lägenhet ligger gömda bakom underskåpen som alltså måste monteras bort innan det kan fixas. Är inte jätteledsen över det dock. Förhoppningsvis går det hyfsat snabbt och så länge får jag och mina bäbisar mysa vidare.

Annars var dagen lugn! Jag och Anton handlade upp en tusenlapp på Ica, lagade middag och tittade på några avsnitt Dexter. Rekommenderar denna serie skarpt för de som tycker det låter intressant med en kriminaltekniker som dubbelspelar som seriemördare. Tips!

Kram!/ Amanda

En reaktion på ”En dag spenderad i sovrummet

Kommentera

