Att vända en kass dag till något bra

Ju längre dagen framskred desto lättare blev ångesten. Jag lyckades sova några timmar till och orkade till och med ta hand om lite tvätt.

Bra att Bamsen hjälper till att vika tvätten. 


På eftermiddagen var katterna trötta efter en dag av massa bus och jag lät dem gosa medan jag tog lite gullebilder. Bädda rent fick jag göra senare.


Jag beslutade mig för att krama ur det sista av dagen. Jag lagade en snabb middag (min kycklingpasta som jag numera gör vegetarisk med svamp istället för kyckling, lika gott!), tog en dusch, satte på mig en fin klänning och begav mig sedan mot Elin där jag, hon och Frida hade en supermysig kväll med tv-spel och gött snack! En kass dag som vändes till rätt okej med andra ord!

Hej hej! Så här vårig såg jag ut när jag begav mig med mitt Playstation 3 i den braiga väskan i bakgrunden, min trogna följeslagare!


Kram!/ Amanda

Kommentera

