Allra käraste syster

Ser trött ut över kattsjukdomar samtidigt som jag käkar min tunnbrödsrulle. Multitasking tror jag det kallas?

Även denna dag har gått från dålig till rätt bra och det tack vare min syster. 
Zelda verkade ha fått urinvägsinfektion… igen. Var jag ens förvånad? Grät över eländet men fick sen torka tårarna, slänga i mig frukost vid lunchtid och för att därefter snöra på mig mina rosa skor och möta upp…


Lillasyster Emma! Hon har påsklov och sover över här, mys! Vi spelade tv-spel.



Och åt god mat. Jag hittade en julmust i skafferiet och tänkte att den kunde vi ju smutta på under kvällen. Dock gick det såklart inte alls för sig med en julmust-etikett så vi fixade det.

Låtsades ta kort på Emma väldigt länge. Orimligt kul att se henne sitta så här och vänta, haha!

Tadaa! Mycket bättre. 

Vi har också käkat chips och kollat på film. Zelda blev lite piggare framåt dagen och jag är tacksam över att Emma muntrade upp mig så fint. Imorgon ska vi äta påsklunch hos familjen, häng med! 

Kram!/ Amanda

Kommentera

