Snart lyfter flyget mot…

Santorini! Hej! Jag har varit upp sedan 4:00 så är väldigt trött men taggad inför vår nu påbörjade semestervecka. Väl nere kommer vi möta upp Antons mamma med man som redan varit där sedan förra helgen. 

Här är en bild från igår då jag i ostyrig sovfrisyr nyss smort in mig med brun-utan-sol. Efter en dusch försvann det mesta av det orangea, lovar 😉 

Katterna ska bo hos familjen på landet när vi är borta. Hade lite tid över innan vi skulle åka hemifrån så jag passade på att ta fina kort på. Kattlådan, sovfilten och massa leksaker packades ner och sedan var det dags att åka.

Nyfikna!

Mina fina ❤️ Zelda var lite svår att få bild på eftersom hon gömde sig en hel del. Alltid läskigt i början med annorlunda dofter, ljud mm.

Jag var ledsen på vägen hem. Är så himla känslig när det gäller mina älskade katter och kommer sakna dem enormt. Senare fick jag dock denna snap av Filip. De har det bra och är i trygga händer. Skönt att se att Zelda blivit modigare med!

Och här är vi idag! Just nu väntar vi som sagt på flyget. Väskorna är incheckade, pengar är växlade, vi har käkat och jag har köpt böcker så jag klarar mig.

Detta blev min frukost. En supergod avokadomacka! Trodde den skulle vara lite torr men med tomater, olja och kryddor var den prima!

Nu ska jag öppna min bok jag håller på att avsluta, vill gärna påbörja en av de nya nere i solen. Jag längtar!

Kram!/ Amanda

Kommentera

